WELCOME TO HASAN BIRD OF PAK BARA THAILAND.COMUNICATION : THAI,ENGLISH AND MALAY...IF YOU HAVE PROBLEM WITH TRANSPORT ,HOTEL , HALAL FOOD OR ANYTHING .DO NOT HESTITAGE TO CALL ME AT 0831869097 OR LEAVE YR MSG AT MY BLOG.TQ Hasan Bird Of Pak Bara Thailand: Restoran Halal Di Pak Bara Thailand ( Nava Seafood and Mind Bar )

Sunday, December 9, 2012

Restoran Halal Di Pak Bara Thailand ( Nava Seafood and Mind Bar )

Salam,
Saya seorang pelancung dari Malaysia.Saya sudah beberapa kali berkunjung ke Pak Bara Thailand.Disini saya ingin mencadangkan sebuah restoran di Pak Bara iaitu Nava Seafood and Mind Bar.Sebuah restoran milik Muslim Thai bernama Hasan Bird.Beliau seorang yang peramah jujur dan baik hati.Anda akan cepat mesra bersama beliau .Sekiranya anda perlu bantuan dan pertolongan di Pak Bara beliau adalah orangnya.
Nombor HP beliau 0831869097 atau email hasanbird@gmail.com  ,

Berbalik cerita tentang makanan disini, saya suka makan nasi goreng ketam . Harga RM4.50 sepinggan campur Air lebih kurang Rm1.50 ...baru RM6.00 .
antara menu pilihan :-
1.Ikan Masak Kicap ( Siakap ,Tenggiri,Bawal DLL )
2.Ikan Stim
3.Udang ketam goreng
4.Yang istimewa menu tersendiri Nava Seafood

Restoran ini terletak berhampiran masjid ,ditepi jalan ke Jeti Pak Bara dan di tepi pantai.Anda boleh menikmati suasana matahari terbenam yg sungguh mengasyikkan.TETAPI jangan lupa solat mahgrib atau lakukan jamak takhir.maklumlah kitakan musafir.

Yang Istimewa lagi,anda boleh berbahasa Melayu atau Inggeris disini.Hasan dan pembantunya boleh membantu anda dalam berkomunikasi.



No comments:

Post a Comment